چگونه تلفن همراه خود را جذاب تر کنیم؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چگونه تلفن همراه خود را جذاب تر کنیم؟
نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1391
بازدید : 241
نویسنده : محسن پرهیز

چگونه تلفن همراه خود را جذاب تر کنیم؟

رشد سرسام آور صنعت تلفن همراه به گونه ای است که اگر امروز یک گوشی بخرید، دیری نمی گذرد چند مدل جدیدتر با کارایی های بیشتر وارد بازار می شود، که در این صورت باید هم ناراحت این موضوع باشید که گوشی ای روی دست گوشی شما آمده و هم قیمت گوشی شما پایین تر می آید. البته این اصول تکنولوژی و دنیای دیجیتال است و گزیر ناپذیراست و همواره باید آمادگی چنین پیش آمدهایی را داشته باشید. وقتی تلفن ها چنین قابلیتی داشته باشند، باید از آن استفاده کرد. می شود با استفاده از عکس های پیش زمینه، محافظ های صفحه نمایش، و تم های متفاوت، روح تازه ای به آنها بخشید. پس با ما همراه باشید تا چندین ترفند مفید برای هر چه جذاب تر کردن گوشی خود بیاموزید.

این موارد بستگی زیادی به کیفیت تصویر تلفن همراه هم دارد ولی خوشبختانه گوشی هایی که جدیدأ به بازار می آیند، همگی از کیفیت تصویر بسیار خوبی برخوردارند.
با استفاده از رنگ های متفاوت، بازی های مختلف و فیلم های ویدئویی هم می توان بر جذابیت تلفن همراه افزود. اگر گوشی تان این قابلیت را داشته باشد، می توانید از فایل های MP3 هم در آنها استفاده کنید و آن را تبدیل به یک دستگاه MP3 Player کنید.
اگر بتوانید فایل های ویدئویی خنده دار یا فیلم جالبی در آن بریزید، می توانید هر وقت خسته شدید، آنها را تماشا کنید تا شاید خستگی تان برطرف شود، حتی اگر حوصله تان سر رفت می توانید از بین بازی های مختلف، یکی را انتخاب کرده و بازی کنید تا حوصله تان سرجایش بیاید. خلاصه اینکه این روزها، تلفن های همراه تبدیل به دستگاه های همراه همه فن حریفی شده اند که می توانند ساعت ها شما را با خود سرگرم کنند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: